באלו מצבים אימון נוירופידבק יכול לעזור?

טיפול להפרעות קשב וריכוז

הפרעות קשב וריכוז יכולות לנבוע מכמה וכמה מצבים, יכול להיות כי הפרעת קשב נובעת מתת פעילות חשמלית במוח, וזה נובע מכך שבאזורים מסוימים שחרור הדופמין אינו מבוצע באופן תקין עי המוח, יש מקרים בהם הפרעת קשב נובעת מרמת פעילות יתרה, מקרים אלו לרוב יאופיינו במצבי היפר אקטיביות, ויש מצבים שבהם הפרעת קשב אינה נוירולוגית במובן הקלאסי, אלא נובעת בקשיים רגשיים שיוצרים באופן עקיף מצב נוירולוגי המביא להפרעות קשב.

אימון נוירופידבק למצבי חרדה

אנשים שעוברים אימון נוירופידבק למניעת (הפחתה) של חרדה עשויים לחוות תסמינים מופחתים של מחשבות טורדניות, חוסר שקט ופחות תגובות מתח מוגברות לסיטואציות שונות זאת וככל שהמוח לומד לווסת את עצמו בצורה יעילה. מחקרים הראו כי נוירופידבק יכול להוביל לשיפורים ארוכי טווח בתסמיני חרדה, מה שמציע דרך חדשה למי שמחפש גישה נטולת תרופות.

נוירופידבק למצבי פיזיים נוירולוגיים כגון אפילפסיה, טיקים, תסמונת טורט, מיגרנות וכאבי ראשי

באימון נוירופידבק ממוקד למבים בריאותיים הנובעים ממקור נוירולוגי המוח לומד לווסת את גלי המוח ועצמתם כדי להפחית את התדירות של תגובות פיזיות אלו ובכך לשפר את איכות החיים עבור אלו המתמודדים עם אתגרים נוירולוגיים אלו. אימון נוירופידבק עשוי לספק פתרון לקשיים בריאותיים שנובעים ממצב נוירולוגי גם אם אינם נרשמו כאן.

אימון נוירופידבק לשיפור ביצועים (ספורטאים, מנהלים, ואנשים שרוצים יותר צמיחה ומיקוד)

בריין טריינר, היא אחת ממערכות הנוירופידבק הכי טובות ומוכרות בעולם האימון נורופידבק, והסלוגן של החברה הוא: "You don’t have to be sick to want to get better." ואכן, אין סיבה שנחכה לאתגרים שהחיים לעיתים מפילים עלינו כדי להשתפר. נוירופידבק הוא אימון שעוזר לשפר תפקודים יום יומיין אצל ספורטאים, מנהלי חברות, וכל מי שרוצה להפיק הרבה יותר מהיום יום שלו.

צמיחה נשית באמצעות נוירופידבק משולבת אימון אישי

עבורי, שמרית דרור, בעלת הקליניקה, אימון הנוירופידבק היווה פריצת דרך וכוח בחיי ליצירת השינוי. ישנה אמירה לגבי עולם הנוירופידבק שאני מאוד אוהבת, והיא אומרת: "אתה לא חייב שתהיה לך בעיה כדי לרצות עוד מהחיים, עוד צמיחה ועוד התפתחות". בין אם את אישה בנקודת קושי ספיציפי, ובין אם הכל נפלא אך את מחפשת לשבור תקרות זכוכית נוספת, אני מציעה לך לקרא על תכנית האימון לנשים ולבדוק האם את חשה שהיא מתאימה עבורך.

נוירופידבק להתמודדות רגשית והתנהגותית אצל ילדים כולל תוקפנות ו ODD

המערכת הלימבית המוח, שמורכבת ממה אזורי ם שונים היא המערכת הרגשית במוח. מצבי תוקפנות או התגוננות יתר הם מצבים רגשיים, ODD זה ו מצב קלאסי של התמודדות רגשית. גם מצבים אחרים או פחדים חזקים שמשפיעים על היום וקשת רחבה מאוד של מצבים רגשיים ניתנים לאימון ושיפור ע"י אימון נוירופידבק.

אימון נוירופידבק לקשיי וויסות חושי

קושי בוויסות חושי זהו מצב בו אנו נחוש בעזרת 7 החושים שלנו (כן - 7) במצב של עורף תחושה או חסר. אם ניקח כדוגמה אזעקה שמופעלת עי חיישנים כאשר ישנה שליחה של רקטות, ייתכן כי החיישנים כ"כ רגישים לכל תזוזה קטנה עד כי אנו נמצא עצמינו בתחושת צורך למגננה ובהלה בלתי פוסקים. היפך יקרא אם החיישנים לא ילקטו את הסביבה שלהם מספיק ולכן לא יתריעו בפנינו על סכנה. כך עם עניים וויסות חושי, מי שמתמודד עם קושי בוויסוח חושי לא חש מספיק דברים בסביבתו או לחילופין חש יותר מידי, רגישות יתר שיוצרת חוסר שקט בשל סביבה שלא נותנת מנוח.

נוירופידבק למצבי דיכאון וטראומה (PTSD)

אימון נוירופידבק נמצא יעיל הן למצבי פוסט טראומה מורכבת והן לכזו שהיא מקרה נקודתי או מספר מקרים נקודתיים. הטיפול יעיל ואפשרי אף למקרים בהם הטראומה התרחשה בילדות או בכל גיל אחר. במרבית המקרים מצבי טראומה נעוצים בעיבוד לא מושלם של החוויה בזמן אמת בשל תגובת FFFF . טראומה, בעיקר מורכבת, משפיעה על אזורים רבים אחרים במוח כגון תמונות המקרה שנחרטות במערכת החזותית, הקולות שנחרטות במערכת ובאזור השמיעתי ועוד ותכנית העבוד ה תכלול אימון במכלול ההיבטים.

לקויות למידה

ישנן מספר שונה של לקויות למידה אך הנכון לכולן זה המקור שלהן: בעיה במעבר העצבי של הידע במוח. מעבר עצבי זה אומר תקשורת בין התארים ובין האזורין השונים במוח. היות ובדיוק במקור זה מטפל אימון הנוירופידבק ניתן לומר במקרים רבים מאוד אימון נוירופיבק יעיל יביא לשיפור ניכר מאוד בלקות הלמידנ עד למניעתה לחלוטין.

נוירופידבק לקשיי שינה, הפרעות שינה (אינסומניה)

קשיי שינה יכולים לנבוע ממקורות נוירולוגים ואף רגשיים, והיות וגם קשיים רגשיים לעיתים הם במקור נוירולוגי - בשני המקרים ניתן ואפשרי לאמן את המוח כך שתהיה אפשרות להגיע לשינה שהיא גם איכותית יותר, עמוקה, גם רציפה יותר ללא קימה בלילה וכמובן גם שינה ארוכה יותר לשעות רבות יותר.

קורס אסטרטגיות למידה והוראה מתקנת

מצבי שכחה ובעיות בזיכרון, אלצהיימר, דמנציה וירידה קוגנטיבית

צמיחה נשית באמצעות נוירופידבק משולבת אימון אישיצמיחה נשית באמצעות נוירופידבק משולבת אימון אישיצמיחה נשית באמצעות נוירופידבק משולבת אימון אישיצמיחה נשית באמצעות נוירופידבק משולבת אימון אישיצמיחה נשית באמצעות נוירופידבק משולבת אימון אישי

שמרית דרור - מומחית הוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה לילדים עם הפרעת קשב וריכוז

טיפול בפיברומיאלגיה

נוירופידבק להתמודדות רגשית אצל ילדיםנוירופידבק להתמודדות רגשית אצל ילדיםנוירופידבק להתמודדות רגשית אצל ילדיםנוירופידבק להתמודדות רגשית אצל ילדיםנוירופידבק להתמודדות רגשית אצל ילדים

אוטיזם, אספרגר PDD

אימון נוירופידבק לשיפור ביצועים (ספורטאים, מנהלים, ואנשים שרוצים יותר צמיחה ומיקוד)​אימון נוירופידבק לשיפור ביצועים (ספורטאים, מנהלים, ואנשים שרוצים יותר צמיחה ומיקוד)​אימון נוירופידבק לשיפור ביצועים (ספורטאים, מנהלים, ואנשים שרוצים יותר צמיחה ומיקוד)​

קורס אסטרטגיות למידה והוראה מתקנת

הפרעה טורדנית כפייתית (OCD)

צמיחה נשית באמצעות נוירופידבק משולבת אימון אישיצמיחה נשית באמצעות נוירופידבק משולבת אימון אישיצמיחה נשית באמצעות נוירופידבק משולבת אימון אישיצמיחה נשית באמצעות נוירופידבק משולבת אימון אישיצמיחה נשית באמצעות נוירופידבק משולבת אימון אישי

כמה מילים מתלמידים והוריהם

יצירת קשר

גולשים יקרים, קליניקה לאימון נוירופידבק של שמרית דרור ממוקמת בגבעתיים, ורמת השרון /הרצליה.

תהליכי אימון לצמיחה, התפתחות  ושינוי לנשים שאינם כוללים אימון נוירופידבק ניתנים גם מרחוק דרך זום.
הכוח של אימון נוירופידבק, הוא עצום!